Határtalanul - Marosvásárhelyi diákokkal

A Határtalanul pályázat keretében pár napot tölthettünk a Marosvásárhelyi Református Kollégium diákjaival.

Csütörtökön egy ismerkedős estet tartottunk, játékos formában vezettük körbe őket iskolánkban.

A pénteki napot a Tisza-tavi Ökocentrumban töltöttük el, ahol különféle tavi madarakat, halakat és vidrákat láthattunk. A zord idővel dacolva kishajós vízisétát is tettünk.

A következő napon kisvonattal utaztunk Garadnára, ahonnan Lillafüredre sétáltunk át. Útközben betekintést nyerhettünk a pisztrángkeltető életébe, és az Őskohót is megnéztük. Közös ebéd után bementünk a Szent István barlangba, majd ezt követően csapatokra osztódva a Függőkertet jártuk körbe kvíz kérdések válaszai után kutatva.

Az utolsó nap a Miskolctapolcai Barlangfürdő vizében pihenhettünk közösen.

Minden meglátogatott vízből mintát vettünk és elemeztük, délután egy közös táncos flashmobot mutattunk be a Szinva-teraszon. Énekléssel és összefoglalókkal búcsúztunk el egymástól.

Május végén mi látogatunk el hozzájuk és reméljük, hogy még több kellemes élménnyel leszünk gazdagabbak.