Galériák

Hollandiában jártunk

Szeptember 18-22 között csodás napokat töltöttünk a hollandiai testvériskolánkban Kesterenben.

Hétfőn hajnalban indultunk fel Budapestre, ahonnan repülővel mentünk Eindhovenbe. Miután megérkeztünk Hollandiába már várt minket egy busz, ami egyenesen a sulihoz fuvarozott bennünket. Ahol már tárt karokkal vártak minket. Egy kis ismerkedős játékkal oldottuk fel a kezdeti hangulatot, Amit mind mi, mind a Hollandok is nagyon élveztek. 3-kor pedig jöttek értünk a fogadóink.

Kedden egy kicsit kimozdultunk Kesterenből és elmentünk Hollandia harmadik legnagyobb városába Harleembe. Ott megnéztük egy Holocaust túlélőnek Connie ten Boomnak a lakását, és nagyon sok érdekességet megtudhatunk az akkori viszonyokról. Talán Ami ezután történt az, volt az egész hetem csúcspontja, mert miután szétnéztünk Harleembe elvittek minket az Északi-tengerhez. Amint megláttuk a tengert mindenki azonnal levette a cipőjét és bele szaladt a vízbe. Ami igaz egy picit hideg, volt, de hamar meglehetett szokni. Másfélóra nézelődés és "fürdés" után elindultunk hazafelé.

Szerdán és csütörtökön tanórákat látogattunk ahol nagyon sok új embert ismerhettünk meg, emellett pedig elvittek minket bowlingozni is. Szerdán este pedig a fogadó családunk elvittek minket egy sajt farmra is.

Csütörtök Este aztán a családunkkal és a tanárainkkal együtt elmentünk egy étterembe. Ahol a vacsora után elénekeltük az Ároni- áldást és megköszöntük mind azt, amit a családok és a fogadóink értünk tettek egész héten.

Pénteken könnyes búcsút vettünk a családunktól és az osztályunktól, mivel délután indult a gépünk vissza Magyarországra. Miután Eindhovenbe értünk még nézelődtünk egy kicsit aztán mentünk a repülőtérre.

A repülőút visszafelé is csodás volt, mert megint ablak mellé kaptam jegyet és le se tudtam venni a szemem az égről. Budapesten aztán felvett minket két kisbusz, és így értünk haza péntek este 10-re.